færdigt asp system hvor kan det købes???
Fra : Santa Xcaze

Dato : 29-09-01 21:31

Jeg står og skal bruge et asp system der skal kunne følgende:
1. hente data fra en database, helst access
2. have indkøbskurv
3. søgning

Det skal bruges til en forretning der sælger cd'er, prislisterne med plader
etc er i exel filer, hvilket jo kan importeres til access ... Nogen som har
nogle gode foreslag!?

Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 29-09-01 22:46

Jeg har netop læst bogen: Active Server Pages af Kristian Hansen og Karim
Pedersen fra Teknisk Forlag. I den bog er der et færdigt project som så vidt
jeg kan se dækker det du søger.

nils

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-09-01 23:50

Det lyder rimeligt simpelt. Jeg har kodet et par shopping løsninger bla. med
kreditkort validering.

Skriv til mig hvis du vil have et uforpligtende tilbud på opgaveløsningen og
referencer.

Mvh,

Tony Lorentzen
Freelance webudvikler
tony@lorentzen.com

Fra : Jan Hansen

Dato : 30-09-01 20:33

Santa Xcaze wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> etc er i exel filer, hvilket jo kan importeres til access ... Nogen som har

På: http://ebberup.dk/root/
Kan du hente en gratis asp-eshop med database og det hele.
Hilsen Jan

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Santa Xcaze