Sound Blaster 1024! + Win2K Pro (DK)
Fra : Brian Thomsen

Dato : 29-09-01 22:15

Hejsa

Jeg har lige installeret Win2K Pro på mit system! Men jeg kan ikke få lyden
til at virke! Den finder godt nok noget soundblaster, men ikke selve SB Live
kortet! Jeg har prøvet at kigge på www.sblive.com men kan ikke finde nogen
egentlig driver der, blot opdateringer! Dem har jeg da også prøvet men det
virker heller ikke! Nogen der har nogle forslag?

På forhånd tak

Mvh.

Brian Thomsen
brian-th@worldonline.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 29-09-01 20:54

> [...]
> kan ikke finde nogen egentlig driver der, blot
> opdateringer! Dem har jeg da også prøvet men det
> virker heller ikke! Nogen der har nogle forslag?

<http://www.americas.creative.com/creative/drivers/sbpci/sbl51_2kdrv.exe>

Fordi det er en driverupdate, er det ikke _kun_ en update, det er en fuld
driverpakke.
Det er bare en opdatering fra den tidligere version!

Mvh.
Mikael Nørrelund