Problem med compiling af nerkort driver...
Fra : Lasse Jensen

Dato : 29-09-01 17:55

Jeg har et Olicom OC-31xx tokenring netkort, som jeg gerne vil have op
at køre, jeg har downloadet Olicom´s egen driver
(ftp://ftp.olicom.dk/releases/Unix-Driver/Linux/oltr2213.gz og
ftp://ftp.olicom.dk/releases/Unix-Driver/Linux/oltr-137.gz), men den
er kun testet op til kernel 2.2.13 og vil ikke patches på en 2.2.19 og
endnu mindre på en 2.4.9.

Instruktionerne til driveren siger "... Several new files should
appear in the drivers/net subdirectory, including "oltr_d.c",
"trlld.h" and several files with a ".uue" extension..." kan jeg udfra
det compile et modul manuelt? Og hvordan gør jeg det? Eller er der en
venlig sjæl, der bare kan det dér der vil kigge på de 2 filer, og se
hvad der går galt?

---
Lasse Jensen [rdx at worldonline dot dk]
Linux, the choice of a GNU generation.