Hvordan slukker jeg mit netkort ?
Fra : Nikolaj Andresen

Dato : 29-09-01 17:44

Når min computer er slukket, så er mit netkort stadig aktiv på min switch.
Men tager jeg strømstikket ud af computeren, så netkortet ikke aktiv mere.

Mit bundkort er et Asus A7V, er der en måde jeg kan få den slukket helt på ?

Nikolaj

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-09-01 18:34

Du har sikkert Wake On Lan slået til. Mit Asus A7V og D-Link netkort
slukker helt, men jeg har heller ikke enablet WOL.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Nikolaj Andresen

Dato : 29-09-01 18:54

> Du har sikkert Wake On Lan slået til. Mit Asus A7V og D-Link netkort
> slukker helt, men jeg har heller ikke enablet WOL.

Det var også hvad jeg tænkte, men WOL er disabled i bios'en.

Nikolaj

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-09-01 21:24

Går der en ledning fra netkortet til bund kortet ? Pil den af!

Fra : Nikolaj Andresen

Dato : 30-09-01 02:32

> Går der en ledning fra netkortet til bund kortet ? Pil den af!

Næh.. Heller ikke det..
Der er nok desværre ikke noget at gøre..

Nikolaj

Fra : Dxl

Dato : 29-09-01 18:35

Det er nok noget "WOL" du skal ha slået fra..