A7V133-C - KUN UDMA100?!?!
Fra : HUB

Dato : 29-09-01 16:53

Jeg vil gerne købe mig et nyt motherboard, Subj., men er der nogen der ved
om det KUN kan køre U-DMA100 eller kan det godt trække langsommere end det?
Min HD understøtter vistnok ikke UDMA100.

H.C. Bruus

Fra : Michael Jul

Dato : 29-09-01 19:04

Mere eller mindre er alt hardware bagud kompitibel... dvs. at du kan sagtens
smide en IDE100 enhed på IDE66 controler og omvendt... det burde ikke være
noget problem så længe jumper opsætningen er sat rigtigt selvfølegelig..hehe
:)

Mvh
Michael Jul
Aka JaclEn

Fra : HamSelv

Dato : 29-09-01 19:06

> [...]
det?
> Min HD understøtter vistnok ikke UDMA100.

A7V133-C er fuldt ud bagud kompatibelt. Dvs., at du sagtens kan tilslutte en
UDMA33 HD til onboard controlleren.

Jeg har selv samme kort, og er meget tilfreds med det.

--

HamSelv

To reply, remove NOSPAM in email.

Fra : HUB