socks 5 og proxy?
Fra : Thomas Jensen

Dato : 29-09-01 16:22

Hej Herinde..
Jeg sidder nu og skal bruge en socks 5 firewall - jeg har i forvejen en
Squid kørende på maskinen, og vil helst ikke af med denne - så ? er, kan
jeg få socks 5 mulighed uden at skulle fjerne Squid.. Og hvis, hvad kan i
anbefale..?

Thomas

--
Hmm - ingen kommentar

Fra : Christian Worm Morte~

Dato : 29-09-01 18:55

Hej,

> [...]
kan
> jeg få socks 5 mulighed uden at skulle fjerne Squid.. Og hvis, hvad

De to virker uafhængigt af hinanden, så det er der ikke noget problem i.

Christian

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 30-09-01 16:58

Thomas Jensen wrote:

> Jeg sidder nu og skal bruge en socks 5 firewall - jeg har i forvejen
> en Squid kørende på maskinen, og vil helst ikke af med denne - så ?

Kan du sagtens. Det er to forskellige tjenester, der kører på
forskellige porte.

> er, kan jeg få socks 5 mulighed uden at skulle fjerne Squid.. Og hvis,
> hvad kan i anbefale..?

Jeg har gode erfaringer med dante:

http://www.inet.no/dante

Rasmus

--
If a trainstation is the place where trains stop, what is a workstation?