Internet Connection Sharing - 3 netkort?
Fra : Klaus Jensen

Dato : 29-09-01 11:58

Hej!

Jeg har en pc sat op med Internet Connection Sharing under Win2000 med 2
netkort i og en pc koblet op den. Min switch bruger jeg andetsteds, men jeg
har et ekstra netkort liggende, så jeg tænkte på, om jeg kan knalde et
netkort mere i ICS-maskinen og så hooke min bærbare op af den vej?

Altså: Kan man lave Internet Connection Sharing på mere end eet netkort?

-Klaus

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 29-09-01 14:49

"Klaus Jensen" <no@reply.com> skrev i en meddelelse news:3bb5a8fc$0$234$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Altså: Kan man lave Internet Connection Sharing på mere end eet netkort?

Det burde være muligt.
Måske skal ICS geninstalleres efter du har sat det andet netkort i.

Men prøv det og fortæl os andre hvordan det gik.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Nu også Windows 2000 ICS, Fjernstyring af PC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Jørgen Elmer

Dato : 29-09-01 21:37

Ja det lyder spændende. - jeg er også nysgerrig!

Elmer

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-09-01 21:58

"Jørgen Elmer" <elmermadsen@post.tele.dk> wrote in message
> Ja det lyder spændende. - jeg er også nysgerrig!

Hvad skal man bruge Internetsharing med 3 netkort til? Jeg kører
Internetsharing med eet netkort. Altså både adsl in, Netværk og Internet
deling.

Fra : Klaus Jensen

Dato : 30-09-01 00:06

> Hvad skal man bruge Internetsharing med 3 netkort til? Jeg kører
> Internetsharing med eet netkort. Altså både adsl in, Netværk og Internet
> deling.

Jeg har een server med pt. 2 netkort, som deler forbindelsen for en anden
pc. Jeg vil gerne koble en pc mere på, men min switch er i brug andetsteds.
Og jeg har et ekstra netkort liggende alligevel, så slipper jeg for at købe
en switch/hub mere (eller en router for den sags skyld).

- Klaus