Problemer med TDCs sider
Fra : sunsite.auc.dk

Dato : 29-09-01 09:08

Jeg kan ikke hente siderne www.boomtown.net og www.opasia.dk med min
Internet Explorer 6. Hvad kan der være galt? Begge sider er bygget grafisk
ens op, så der må være noget i min browser der blokerer!?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-09-01 12:36

Sat, 29 Sep 2001 10:08:00 +0200, skrev "sunsite.auc.dk"
<peterhoukjaer@it.dk>:

>Jeg kan ikke hente siderne www.boomtown.net og www.opasia.dk med min
>Internet Explorer 6. Hvad kan der være galt?

Det kabn være, at det er den manglende Java Virtuel Machine i IE
6, der er skyld i problemet.

Kør en Windowsupdate og hent den.

Ellers prøv, at se på securityindstillingerne, de er som default
sat ret højt i IE 6.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : sunsite.auc.dk

Dato : 29-09-01 21:20

> Det kabn være, at det er den manglende Java Virtuel Machine i IE
> 6, der er skyld i problemet.
> Kør en Windowsupdate og hent den.

Den har jeg hentet.....

> Ellers prøv, at se på securityindstillingerne, de er som default
> sat ret højt i IE 6.

Har prøvet at sætte både Privacy og Security til Low uden held. Har også
prøvet at fjerne cookies+temp.filer....
Hvad kan det mon være?

Fra : Madsen

Dato : 30-09-01 02:20

"sunsite.auc.dk" <peterhoukjaer@it.dk> skrev:

> Jeg kan ikke hente siderne www.boomtown.net

Hmm, jeg har lige for sjov skyld været inde og kigge på ovenstående
med IE 5.00.3315.1000 som vist svarer til IE 5.01 SP2 og der er et
eller andet galt med den side hos mig også.

<http://home18.inet.tele.dk/madsen/ie/boomtown/>

Desuden ser jeg lidt det samme fænomen på Cybercitys nye side,
men det er endnu ikke lykkedes mig at finde ud af hvad jeg mangler
at installere for at se det.

<http://home18.inet.tele.dk/madsen/ie/cybercity/>

Er der nogen der kan hjælpe?

Jeg har alt fra WindowsUdate installeret undtagen IE 5.5 som jeg
ikke har den helt gode erfaring med. Den gik tit ned sidste gang jeg
havde den installeret, i hvert tilfælde. (Kører med Win2000 SP2.)

Har selvfølgelig prøvet at slette Temporary Internet Files, så det er
heller ikke det.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Madsen

Dato : 01-10-01 01:33

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev:

> <http://home18.inet.tele.dk/madsen/ie/boomtown/>
> <http://home18.inet.tele.dk/madsen/ie/cybercity/>

He-he.
Fejlen var at jeg havde fået slået "Ad-blocking" til i min firewall....
Troede det havde noget med popup-reklamer at gøre, men det
dækker åbenbart over mere end det. :)

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : steen broelling

Dato : 30-09-01 07:05

Mojn'

On Sat, 29 Sep 2001 10:08:00 +0200
"sunsite.auc.dk" <peterhoukjaer@it.dk> wrote:

> Jeg kan ikke hente siderne www.boomtown.net og www.opasia.dk med min
> Internet Explorer 6. Hvad kan der være galt? Begge sider er bygget grafisk
> ens op, så der må være noget i min browser der blokerer!?

Mærkeligt. Jeg kører IE 6 og Windows2000 incl. SP2, og de ses fint her.
Jeg har ikke installeret SP1, og har ej heller opdateret browseren til
5.5 inden opdateringen til 6.

MVH Steen
--
ego <http://www.broelling.dk>