Jydsk kattemøde - Prøver lige igen...
Fra : Ulla

Dato : 18-01-01 16:24

Hej Alle

Jeg er ikke helt klar over om i har læst de seneste indlæg... Overvejer
efterhånden at skifte internetudbyder... men i hvert fald inviterer jeg til
kattemøde lørdag d.3. februar om aftenen eller søndag d.4 februar om
eftermiddagen. Giv mig et praj om hvornår det passer bedst og send en mail,
så sender jeg min privatadresse (jeg bor mellem Viborg og Bjerringbro).

--
Med Venlig Hilsen Ulla

Fra : Kim Rasmussen

Dato : 19-01-01 18:47

Hej Ulla.
Jeg kan desværre ikke den weekend, da jeg skal arbejde 09.30-22.00 begge
dage. Jeg ville ellers gerne ha' været med.
Hilsen
Heidi Mouridsen

Fra : Jimmy Damsgaard

Dato : 21-01-01 21:29

Hej Ulla.

Hvis du samler nogle flere, kan du godt regne med mig!! Det syntes jeg lyder
smader hyglig. Jeg er ny her, men vil gerne kattesnakke. For jeg har jo selv
lige fået 2 dejlige katte!! Men så skal det være 2. feb. om aftenen! Hej så
længe vi ses.

Fra : Lene

Dato : 22-01-01 11:29

Hej Ulla,
jeg vil meget gerne komme, begge dage er ok for mig - bare jeg ved det god
tid i forvejen.

Bløde potedask fra affaldsmisserne og knus fra Lene

Er du imod dyremishandling ?
Besøg www.katteelsker.ninja.dk
en side om affaldskatte.