Netværks-monitor
Fra : Anders Madsen

Dato : 28-09-01 21:42

Hej

Jeg søger et godt program til at vise hvad der foregår i et netværk. Jeg
skal kunne "kicke" folk fra min pc med programmet.

Anders

Fra : alex

Dato : 28-09-01 22:11

en FTP server program

//alex.

Fra : Allan Møller

Dato : 28-09-01 22:15

> en FTP server program

Det kan man vel ikke bruge til at se hvad der sker på et netværk ?
Manden skal vel nærmere have fat i et monitorning tool.
Evt. søge efter et på www.cnet.com

Allan

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 29-09-01 19:33

Netwatcher Pro kan det du har brug for.
jeg poster den i dk.binaer nu
Dennis

Fra : alex

Dato : 29-09-01 20:54

Men Allan , men en FTP server kan man da Kick folk ,
SÅ det svarer i hver fald 50 % af det han ønsker .
Lige som din svar , en simple henvisning til et søge maskin.

Hilsen
Alex.

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 29-09-01 21:59

Den kommerm ikke i dk.binaer endnu, da jeg har lidt problemer med at
serveren vil lade mig uploade nye poster
Prøv at søge efter den på google istedet