MS Wireless IntelliMouse Explorer!!! Hvorn~
Fra : Martin T.

Dato : 28-09-01 18:58

Hejsa

Jeg synes den ser fed ud.

Har længe haft MS IntelliMouse Explorer som jeg har været godt tilfreds med,
men har altid gerne ville klippe ledningen over.

Nogen der ved hvornår den kommer til DK og hvad den vil koste?

Se evt. http://www.microsoft.com/hardware/mouse/wie_info.asp

Mvh. Martin

Fra : Dr. Ralph

Dato : 30-09-01 11:26

> [...]
>men har altid gerne ville klippe ledningen over.
>
>Nogen der ved hvornår den kommer til DK og hvad den vil koste?

Enig.....kan kun håbe på, at den er mere præcis og effektiv end
logitechs konkurrent.

Synd Microsoft ikke lavede den med indbygget oplader i receiveren - så
havde den virkelig været værd at købe.

Men jeg skal under alle omstændigheder have den, når den ankommer til
DK - anvendte i sin tid intellimouse explorer (før jeg gik over til
logitechs optical wireless) og var glad for den, da den lå perfekt i
min halvstore hånd.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com