Stød
Fra : Trine Balling

Dato : 17-01-01 16:01

Hej NG

Er der nogle der kender det når katten giver stød??? Det er virkelig
irriterende, både for mig og for Mulle. Kan I give mig et godt råd til
hvordan vi kommer af med det. Vi bliver begge så forskrækket når vi får et
rap over nallerne, og det må da ikke være rart for den.
Knus Trine og Mulle

Fra : Nina

Dato : 17-01-01 16:13

Hej Trine og Mulle

Man giver stød når der er statisk elektricitet.
Køb noget "antistatik" balsam eller anden spray til tør pels. Spray det på
en børste og børst katten. Så skulle pelsen falde til ro. Der må være nogle
her i NG der kender nogle gode mærker?
Jeg kender ikke den "kosmiske" grund, men det hænger vist sammen med
frostvejr og/eller skift i vejret.

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk