Laban og Freja: Part 3
Fra : Gidde

Dato : 17-01-01 13:03

- Og det skrider stille og roligt frem...i den rigtige retning altså

Klokken 04.00 i morges ville Freja ikke være lukket inde i stuen
længere. Hun begyndte at kalde og virkede glad og frisk da jeg åbnede
ind til hende. Hun og Laban så hinanden lidt an igen, og så begyndte hun
at lege med stuedøren. Hun gemmer sig bag den, stikker poterne ind under
den så Laban kan se dem på den anden side og så "angriber" hun ham, når
han forsøger at komme ind i stuen. Da de efter 30 min begyndte at miste
interessen for denne leg og begyndte at virke irriterede igen lukkede
jeg døren ind til Freja og klokken 7 blev hun og Laban så fodret. Da vi
stod op en 30 min efter fodringen kunne kattene fint være sammen i stuen

uden at vi følte de på nogen måde kunne ryge i totterne på hinanden.
Freja virker mere nysgerrig, siker og fræk i dag, og hun og Laban har
været henne og snuse lidt til hinandens ansigter et par gange. Han er
stadig gentleman og hun lader ham ikke helt nær uden at hvæse eller
knurre lidt. På et tidspunkt blandede hun sig i legen, da jeg legede med
en snor og
Laban, og på skift jagede så Laban og Freja snoren. Når de leger, så kan
hun nærmest smyge sig tæt forbi ham uden at hun bliver det mindste
bekymret, og han hvæser jo ikke af hende. Hun var oppe og inspicere
toppen af reolsystemet i dag, og det lod til at passe hende fint at
komme op i højden. Det varer dog nok nogen tid før hun vover sig op i
Labans store klatretræ
Hun spiser og sover godt, også med Laban på en meters afstand. Begge
spiste tun af mine hænder samtidigt - med 30 cm mellemrum - og Freja tog
det ganske roligt. Laban knurrede mens han tyggede, hvilket lød vældig
sjovt, fordi det virkede så useriøst med den smasken og
knurren samtidigt, og Freja var helt rolig.
Alt i alt er de vist på rette kurs, og Laban er bedre til at lade hende
være i fred, når hun trænger til ro Det er iøvrigt et rigtig
fascinerende spil at følge med i, eftersom Laban tilsyneladende arbejder
hårdt på at vise hende hvor venlig og ufarlig han er mens hun lidt
skrapt og lidt nervøst efterhånden lader ham flytte grænserne. Nu kan de
passere hinanden i døren uden at knurre eller hvæse.
Mange hilsner Gitte

Fra : Nina

Dato : 17-01-01 16:06

Hej Gitte
Det går bestemt i den rigtige retning.
En dåse tun gør underværker

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 17-01-01 17:02

Hej Gitte
Hvor dejligt at det går den rigtige vej *S*
Får selv lyst til at Neo, skal have en legekammerat

Hilsen
Joan

Fra : N/A

Dato : 17-01-01 18:51

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 17-01-01 18:51

Hej Grit
*GG* Der skal nok komme en part 1, hvis det en dag bliver aktuelt *S*

Hilsen
Joan