Erfaringer med Dell Inspiron 8100 (8000)
Fra : Michael Vinther Hans~

Dato : 28-09-01 13:16

Jeg har kig på en Dell inspiron 8100 som udover CPU'en vist er den samme
som 8000 udgaven.

Er der nogen der kender til denne maskine?
Fordele / ulemper?

Med venlig hilsen
Michael Vinther Hansen
vinther@bigfoot.com

Fra : Jasper Norman

Dato : 28-09-01 23:02

Hej.

Jeg har ikke erfaring med 8100´eren men på mit arbejde har vi en periode
købt Dell laptops (i stedet for de dyrere IBM). Det drejer sig primært om
5800 og 6000 (tror jeg). Vi har siden nærmest ugenligt haft besøg af DELL
der kommer for at rep. PC´erne. Om der er sket noget drasktisk siden vores
modeller og 8100 véd jeg ikke, men de har ikke været stabile, når man bruger
dem som arbejdscomputere.

Mvh

Jasper

Fra : Allan Nielsen

Dato : 29-09-01 11:56

Jeg har utroligt gode erfaringer med Dell computere. Hvis jeg skulle ud og
købe ny computer, så skulle det helt klart være en Dell
De laver sammen med IBM, Compaq og HP de bedste bærbare på markedet.

Du fortryder det ikke hvis du køber en Dell!

Mvh Allan

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 29-09-01 20:54

> Du fortryder det ikke hvis du køber en Dell!

Enig!

Købte en I8000 i juni - mit ubetingede bedste IT køb de seneste 14 år!

Men sørg for at få en 8100 i stedet for 8000, da der er sket en masse
forbedringer af bundkortet.