hvordan
Fra : Torben Lange-Pederse~

Dato : 28-09-01 11:24

Hej,

Helt uden erfaring med PHP efterlyser jeg ideer til hvordan man løser dette
lille problem:

Idag bestilles en vare via en formular opbygget med <FORM>. Det virker meget
godt, men det ville være meget mere elegant, hvis input efter afsendelse
kunne opsættes i en ny formular, der ligner en faktura. Den bestillende skal
så kunne printe denne som en slags bevis på at bestillingen er afsendt, og
vi vil gerne kunne udskrive fakturaen, pakke efter denne og medsende
fakturaen til kunden. Så er vi fri for at skulle udskrive form-mail
bestillingen, som jo ikke ligefrem er brugervenlig.

Håber, at I forstår hvad jeg mener...

Nogle gode ideer ?

Torben

Fra : Niels Andersen

Dato : 28-09-01 13:19

"Torben Lange-Pedersen" <torben.lp@get2net.dk> wrote in message
> Helt uden erfaring med PHP efterlyser jeg ideer til hvordan man løser
dette
> lille problem:

HELT uden erfaring?
Så er der vist to løsninger:
1) Lær grundlæggende PHP! Så skulle opgaven være nem at løse.
2) Få nogen til at gøre det for dig.

Til punkt 1:
http://dk.php.net/manual/
http://www.webcafe.dk/php/artikler/
http://mbn.dk/PHP/

Punkt 2:
Du kan fx. emaile mig for at få priser og/eller tlf-nummer.

Det er faktisk ikke dyrt at få en professionel løsning, der er præcist som
du vil have det. :)

--
Mvh.

Niels Andersen