Opdater element?
Fra : Anders Hansen

Dato : 28-09-01 06:04

Hejsa

Jeg har en side (asp), hvor jeg bruger nogle database-kald for at udfylde
bl.a. en listbox. Vil det være muligt ved hjælp af en "opdater" knap at få
opdateret listbox'en uden at miste de data, der måtte være indtastet i andre
felter på siden? Altså en F5 virker ikke godt nok?

MVH/Anders

Fra : Jakob Andersen

Dato : 28-09-01 07:18

"Anders Hansen" <isl45662@image.dk> wrote in message
> [...]
andre
> felter på siden? Altså en F5 virker ikke godt nok?

Du kan gøre det vha. et popup vidue som hiver dataene ud på ny og fylder dem
ind i selectboxen for derefter at lukke, noget ala dette:

window.opener.selectbox.options[1].value = "xxxxxx";
osv.
window.opener.focus();
window.close();

--