Manglende fil
Fra : Me Too

Dato : 27-09-01 23:41

Jeg har problemer med at installere Architechturel Desktop.
Når jeg vil starte den op kommer der en fejlmeddelse om at den mangler
en fil:ac1st15.dll. jeeeg undersøger så om den mangler, men det gør
den ikke.
Nogen som har været udsat for det samme ?

MVH
Kim

Fra : Henry Germanowitsch

Dato : 28-09-01 13:38

Det kan være at dit CDdrev har lidt for meget fart på. Er det fra en
hjemmebrændt skive du installerer, kan det være årsagen.

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-01 14:58

Hvis du bruger andre WIN end NT/2K, mangler der en henvisning til Autodesk
shared biblioteket i din
autoexec.bat.

Mvh
Leif

Fra : .Kody

Dato : 29-09-01 11:24

"Thanks" <None> skrev i en meddelelse
> Hvis du bruger andre WIN end NT/2K, mangler der en henvisning til Autodesk
> shared biblioteket i din
> autoexec.bat.

Ja eller også kan den ikke finde ud af at det hedder "fælles" med æ, det er
måske noget med tegnsættet i autoexec.bat hvis der et et y istedet for æ

..Kody