Asus bærbar
Fra : seve

Dato : 27-09-01 23:17

hej NG

Jeg overvejer at anskaffe mig en asus bærbar a1300-30.
Grunden til at valget faldt på denne er, at prisen i forhold til specs
virker fornuftig. Derfor vil jeg lige hører denne NG's erfaringer med denne
bærbar.

Derudover vil jeg lige hører hvordan fremtiden ser ud indenfor bærbar. Bl.a.
hvordan ser det ud med Athlon og geforce 2 i bærbar?

VH
MArtin

Fra : Soren Larsen

Dato : 28-09-01 08:43

Der er vist 2-3 producenter, der bruger GForce 2, men den eneste jeg er 100p
sikker på er Dell. Jeg har selv en I8000 med 32 Mb GForce 2 og den dribler
ok.

Søren

og geforce 2 i bærbar?

Fra : Uni Bull

Dato : 28-09-01 21:10

"Soren Larsen" <soerensus@hotmail.com> proklamerede in

> Jeg har selv en I8000 med 32 Mb GForce 2 og den
> dribler ok.

Hørt!
Jeg tror du vil blive skuffet over ydelsen af A1300-serien.
De er baseret på SiS630 som efterhånden er et noget bedaget chipsæt med
"alt-i-et".

Som Søren skriver: Dell er sagen!
--
Uni Bull
København K

Fra : seve

Dato : 28-09-01 21:36

Jeg har overvejet Dell, men synes umiddelbart at man får mere for pengene
hos ASUS. Her tager jeg det med i betragtningen, at Gerforce ikke er det
vigtigste da den hovedsaglig skal bruges til at skrive på samt se lidt DVD.
Dog er jeg i tvivl mhs til om sis630 er godt nok til DVD, hvordan er jeres
erfaringer på dette område. Jeg regner med at det vil blive en asus med 256
mb ram.

Hvis man skal have Geforce i Dell er det så kun deres I8000 modeller man kan
vælge?

VH
Martin
PS. tak for svarerne

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 29-09-01 20:57

> Jeg har overvejet Dell, men synes umiddelbart at man får mere for pengene
> hos ASUS.

Der er også kæmpe forskel på kvaliteten. Har haft en stak ASUS'er i hånden,
og de har alle været på værksted. OK maskine, men langt fra så lækker som
Dell.

> Hvis man skal have Geforce i Dell er det så kun deres I8000 modeller man
kan
> vælge?

yup samt dens afløser 8100.