Håber det er en syg spøg
Fra : Nina El Falaki

Dato : 14-01-01 02:57

Jeg håber ikke dette er rigtigt, (ikke for sarte)

http://www.bonsaikitten.com/bkintro.html

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 14-01-01 11:26

"Nina El Falaki" <feca@edb.dk> wrote in message
> Jeg håber ikke dette er rigtigt, (ikke for sarte)
>
> http://www.bonsaikitten.com/bkintro.html

det er da så grotesk at det ikke kan passe..... og bare for en god
ordens skyld.... lagde du mærke til at de ikke havde "færdige" killinger
i deres galleri..... det håber jeg beviser at det er en syg spøg......

--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : Gidde

Dato : 14-01-01 11:30

Hej Nina
Jeg er bange for at det ikke er nogen syg spøg. Det er sygt....men de
mener det nok ganske alvorligt. Mener jeg stødte på fænomenet på en
amerikansk hjemmeside engang...hvor hjemmeside-ejeren med beklagelse
nævnte fænomenet. Hvad fanden fejler mennesker??
Vi kan s.. da heller aldrig se på noget levende væsen uden at skulle
skille det ad, manipulere med det eller bare ødelægge det!
Gitte

Fra : Gidde

Dato : 14-01-01 11:51

Ligegyldigt hvad, så er det dyreplageri at mase en killing ned i et
glas, og hvem ved hvilke idioter der vil finde inspiration på siden.
Suk...jeg kan ikke gennemskue om det i sidste ende er en syg
spøg....folk finder jo på så meget.
Hilsen en meget harm Gitte

Fra : Ole Palmhøj

Dato : 14-01-01 12:07

"Nina El Falaki" <feca@edb.dk> wrote in message
> Jeg håber ikke dette er rigtigt, (ikke for sarte)

> [...]
Hej Nina

Jeg har "nærlæst" ovennævnte site, og er overbevist om, at der er tale om en
spøg. En noget syg spøg, ganske vist, formodentlig med det formål at få
reaktioner. Spøgefuglen er rimeligt velformulerende, men dumhed og
perversitet optræder jo ikke nødvendigvis hånd i hånd.

Ole Palmhøj
Dark Moon Abyssiniere
http://home.worldonline.dk/~darkmoon

Fra : Gidde

Dato : 14-01-01 12:15

- Spøg eller ej, så har du ret i at siden er udtryk for lige netop det, du
skriver. For det er da for klamt og direkte sygeligt at lave den slags - også
for at få opmærksomhed - for killingen er jo ægte nok! Jeg vil slet ikke vide
hvad den slags mennesker holder dyr for...eller hvad killingen ellers risikerer.

Gitte

Fra : Camilla Scharff

Dato : 14-01-01 13:42

Hmmmm - jeg er ked af at sige det, men jeg synes faktisk siden er lidt
morsom... (ja ja, jeg ved godt, at jeg har en *syg* humor - jeg er fx også
vild med Monty Python og lignende
Nå, men prøv lige at kigge i deres gæstebog - de poster og svar har da
bestemt humoristiske undertoner!

- Og jeg er nu ret sikker på, at mine killinger ganske frivilligt ville lade
sig proppe ned i en glasbeholder - de har de særeste ideer, de små
banditter. Læg lige mærke til, at man ikke ser et helt glas med en killing
i, man ser det fotograferet lige på forfra og bagfra, men man ser ikke en
lukket beholder med en kat i, så rent faktisk kunne killingen jo bare
stå/ligge med hhv. hoved og bagdel i et glas...

Godt nok er amerikanere lidt foran os andre, både mht. til gode og dårlige
"opfindelser", men katte på glas - den hopper jeg altså ikke på

Camilla

Nina El Falaki <feca@edb.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:93r0pk$1udp$1@news.cybercity.dk...

Fra : Gidde

Dato : 14-01-01 14:17

hm...Mony Pyton er jo efterhånden mainstream....
Jeg tror ikke folkene seriøst mener at kunne lave killinge-bonsai, og jo, der er
en sandsynlighed for at siden er en joke. Dog synes jeg ikke killingen, selvom
du ikke ser en hel killing på glas, ser glad ud. Det ligner ikke en killing, som
selv har mast sig ned i et glas for fx at falde i søvn i en sær stilling.
Jeg vil gi dig ret i, at siden måske kan være humoristisk ment....foreslagene om
at lave bonsai'er på x-kærester er jo faktisk ganske morsomme. Men ellers så er
siden da ret flad for en humoristisk side...
-syg og sort humor (den detr normalt får mig til at grine, mens andre blir
forargede) er det ikke, synes jeg.
Gitte

Fra : N/A

Dato : 14-01-01 17:01

Fra : Nina El Falaki

Dato : 14-01-01 17:01

Jeg har nu fundet dette, hvor der også er oplysninger om hvor man kan
protestere.

Man "lavede" faktisk menneskebørn på den måde i middelalderen

Nina
Tog kontakt med PETA i USA och dom hade redan stött på denna site förut. Den
innehavs av en tonårig i midvästra USA, hans mamma har tagit bort siten
tidigare men han lägger in den igen.
Dom ville inte att man skulle gå in på hans site utan istället skicka ett
email till honom för att klaga. Allt för att inte uppmuntra hans sjuka
beteende.
Klaga på mailto:Webmaster@bonsaikitten.com
Ett tips är i övrigt (Gäller USA) om man hittar något på nätet där djur
missköts eller plågas är att ta kontakt med HSUS (Humane Society of the
United States) på http://www.hsus.org/
Även om man tror att det är ett skämt så är det bättre att agera så att inte
något riktigt fall slipper igenom.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Gidde

Dato : 14-01-01 17:03

pyhhh...........
Hilsen Gitte
(som er ved at forberede Frejas intro i hjemmet

Fra : Troels og Inge

Dato : 14-01-01 21:06

Tjaa, jeg tænkte bare lige på....

Var der ikke en der spurgte til en god kat at holde når man har allergi??
og...hvad med nye input til konflikten ude- indekat???

**LOL**

mvh
Troels og Inge Rasmussen

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 15-01-01 00:45

Håber også det er en spøg, men alligevel ved man aldrig... i hvertfald ikke
hvad der senere kan blive ført ud i livet.
Hvad med guldfiskene i blenderen ? Hvis I så dem svømme rundt i en blender
ville I så tro på at der var nogle der ville trykke på knappen ????

Tja, der BLEV trykket på knappen.. det giver noget at tænke på

MVH

En TRÆÆÆT Mette

--
-----