Ram problemer
Fra : Jan Jensen

Dato : 27-09-01 18:18

Hej

Jeg er ejer af et Asus P3V4X bundkort med 2 x 128 mb 133 mhz DIMM-ram

Nu har jeg forsøgt at lægge mere ram i, men kan ikke får fejl hver gang jeg
har mere en 256 mb i computeren. Det er uanset om det er i 2 x 256 moduler
eller 4 x 128 mb moduler. Jeg har forsøgt med forskellige placeringer og
alle ramklodser er undersøgt hver for sig uden at finde fejl.

Det tyder på at bundkortet har en begrænsning på 256 mb ram, selv om kortet
i følge manualen skulle understøtte helt op til 2 GB.

JanJensen@image.dk

Fra : Frits

Dato : 28-09-01 00:55

Har samme type bundkort og der sidder 1 x 128 Mb og 1 x 256 Mb, som fungerer
udmærket. Mon dine Ramklodser kan køre sammen?
mvh Frits