Løbetid
Fra : Mette

Dato : 10-01-01 19:31

Min hunkat på 8 mdr. var i løbetid fra d. 22-26 dec. Det var selvfølgelig
dejligt da det var overstået, men i går startede det altså igen!
Er det normalt at der kun går 2-3 uger?
P.S. Jeg har bestilt tid til sterelisation.
Hilsen Mette

Fra : Camilla Scharff

Dato : 10-01-01 20:16

Hej Mette

Ja, det er helt normalt - nogle katte går i løbetid med 2 ugers mellemrum,
andre går i mange uger (især dem, man gerne vil have til at gå i
løbetid....), så det er ret forskelligt fra kat til kat hvor stærk deres
kønsdrift er.
Godt at du har bestilt tid - det er ikke til at holde ud at høre på sådan en
"skrigeballon"

Mvh. Camilla
www.burmese.dk

Mette <a.m.holgersen@wanadoo.dk> skrev i en