Cd-rom drev.
Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 27-09-01 13:35

Hej gruppe.

Jeg har et problem, når jeg afspiller musik og film fra mit cd-rom drev. Det
skratter og knaser i højttalerne. Hvad kan der være i vejen?

Mvh. Lars.

Fra : Mathias Kellermann

Dato : 29-09-01 23:56

Kunne vi få lidt mere info på dit system?

Nyhedsgrupper er lidt ligesom kontaktannoncer: Man får oftest svar når man
vedlægger noget information. (Ikke sagt at jeg bruger kontaktannoncer
dog...)

Problemet kan være hvad som helst. Jeg havde et SB 16 (Det originale) og det
skrattede tit. Det var kortets skyld. Ellers kan det være kablerne eller dit
cd-drev. Er det det altid eller hænder det sporadisk?

Du har angivet at det skratter når du spiller fra dit cd-drev. Hvis det
kører fint ellers er det nok drevet. Prøv et andet drev. Klag til din
forhandler.

Hilsen

Mathias

Lars Willum Christiansen <liladomo@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bb31c57$0$80788$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 30-09-01 18:34

Ja. Mit system består af følgende:

Amd Athlon Thunderbird 1,2 Ghz
Soltek SL-75KAV bundkort med onboard lyd
Asus 40x speed cd-rom drev
Geforce 2 GTS

Det skratter når jeg ser film fra mit cd-rom drev, hvis jeg kopiere den over
på min harddisk, så gør den ikke. Det er ikke alle film det er lige slemt
ved.

Hvad betyder sporadisk?

Mvh. Lars.