Nyt om Nokia 8310
Fra : Brian Dixen (Mobil)

Dato : 27-09-01 12:45

Forsinket: 8310 ikke til Danmark endnu

I morgen fredag, sender Nokia 8310 ud på en række udvalgte markeder i Europa
og Asien. Men hverken Danmark eller Sverige får del i den første portion af
den hotte telefon fra Nokia.

Læs mere på: www.dk.mobil.nu

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 27-09-01 16:22

> Forsinket: 8310 ikke til Danmark endnu

Præcis det jeg sagde da folk begyndte at sige at 8310'eren kom på en præcis
dato
Det er jo det samme som med 3310
eller T39 som telebutikken smed i reklamerne over en måned før de fik
dem.....

--
Mvh.
Hans-Jacob

Har du downloadet og installeret XP. Dumt!
Der er blevet taget over 500 i DK
Microsoft har selv sat nogen i omløb og snuppet dem
(læs: jer) der var dumme nok til ulovligheder.

Fra : Darcy

Dato : 29-09-01 04:24

> [...]
> Der er blevet taget over 500 i DK
> Microsoft har selv sat nogen i omløb og snuppet dem
> (læs: jer) der var dumme nok til ulovligheder.

OT her i denne NG, men hvad er forskellen på XP og Win2K?

Den blev også brugt inden den udkom... - problemet er vel hvordan folk
håndterer deres piratsoftware.

Darcy

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 29-09-01 12:02

> OT her i denne NG, men hvad er forskellen på XP og Win2K?

Win2000 er lidt mere familie xp og kontor xp mens XP er for de lidt mere
prof. XP har også en hel del nye funktioner.....