GPRS
Fra : Lars Hult

Dato : 27-09-01 12:28

Er der nogen der lige ved hvilke operatører der understøtter GPRS.

hilsen Lars

Fra : Jes Jørgensen

Dato : 27-09-01 12:30

TDC og Sonofon. Orange er meget snart på vognen,- det har jeg fra vores mand
hos Orange.

--
mvh Jes

Fra : Peter Rongsted

Dato : 27-09-01 22:45

"Jes Jørgensen" <adsl39273424@wanadoo.dk> wrote:

>TDC og Sonofon. Orange er meget snart på vognen,- det har jeg fra vores mand
>hos Orange.

Orange (dengang Mobilix) kom med en pressemeddelse for præcis et år siden. I
den skrev de, at de vil være klar i begyndelsen af det nye år. Her i
slutningen af september er der stadig intet sket. Jeg har flere gange spurgt
dem via e-mail. Det eneste svar jeg har fået er en sluder for en slader, som
jeg måtte rykke for flere gange. De er meget sløve hos Orange!

Så jeg vil se det, før jeg tror det.

Peter