leveringsservice, som også leverer i Jylla~
Fra : Gidde

Dato : 09-01-01 09:43

Hejsa
Jeg faldt over Vaks Leveringsservice på Nettet, og det var jo ret fedt,
at et firma sådan leverer kattegrus gratis ved køb for over 300 kr. Men
ak, jeg er jo så formastelig at bo i Jylland, og derfor kan jeg ikke
bestille kattegrus der. PetGo giver ikke noget indtryk af, hvor meget
levering koster for en jyde, og de besvarer åbenbart heller ikke mails.
Derfor vil jeg så gerne høre, om nogen her på NG'en har fundet en
online-forhandler af kattegrus, som leverer i jylland for en rimelig
pris? Det skal være en forhandler som sælger Super Carino, City Cat og
lignende mærker.
Mvh. Gitte

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 09-01-01 12:44

Hej Gitte
Prøv at tjekke dette link http://www.dyrecenter.dk/

Hilsen Joan

Fra : Gidde

Dato : 09-01-01 14:30

Hej Joan
Tak for linket. Jeg undersøger det....
Mvh. Gitte

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 10-01-01 14:59

d. 09/01/01 9:42 skrev Gidde på gjlo98@hum.auc.dk i artiklen
3A5ACF2E.1216A879@hum.auc.dk:

> [...]
> at et firma sådan leverer kattegrus gratis ved køb for over 300 kr. Men
> ak, jeg er jo så formastelig at bo i Jylland, og derfor kan jeg ikke

Hej Gitte

Nu kan det jo muligvis være lavet om - jeg har ikke chekket for nylig. Men
for - tjah - ca. et halvt år siden kontaktede jeg Vaks netop for at høre om
de leverede til Jylland. Det var dengang vi startede med at prøve at få
noget hjælp til Lene og Affaldsmisserne op og stå, og jeg ville høre om vi
evt. kunne bestille og få leveret til hende i vestjylland fra Vaks.
Det var de meget villige til, jeg mener at de bruger postvæsnet eller måske
fragtmanden. Der kommer så nok noget forsendelse på. Men det kunne godt lade
sig gøre. Jeg endte så med at bruge en anden løsning, så jeg ved ikke
hvordan det fungerer i praksis.

Mange hilsner
Ann R

Fra : Gidde

Dato : 10-01-01 15:37

Hej Ann
Jeg har netop fået svar fra Vaks Leveringsservice om, at de ikke leverer
kattegrus udenfor Storkøbenhavn. Desværre, for deres priser er ellers bedre end
hos dyrehandlerne her i byen.
Mvh. Gitte

Fra : Bjørn Harbøll

Dato : 10-01-01 16:34

Hej Gitte!

Jeg ved ikke, hvor stort et udvalg i kattegrus, de har hos Calles dyrerige i
Aalborg, men på deres hjemmeside ( www.callesdyrerige.dk ) kan man bestille
kattefoder, som de vil udbringe i Aalborg. Så de vil nok også levere
kattegrus. Jeg tror ikke, det koster noget, hvis de skal udbringe i Aalborg
(de har fx. leveret et akvarium hos mig gratis), men uden for Aalborg kan
man få tilsendt pr. efterkrav (men det er nok ret dyrt...).

Mvh. Mette BjM