ub-let
Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 27-09-01 02:59

Nogen af jer der kender firmaet ub-let?

De laver bragende godt kram, og de leverer en gedigen service ved
handel og efterfølgende problemer.
De svarer lynhurtigt på henvendelser om køb af deres produkter.

Andre henvendelser derimod... Jeg sendte dem en mail i 1998, vistnok 2
i 1999 og en for to dage siden.
De har ikke svaret på nogen af dem endnu, så jeg er interesseret i at
vide, om de måske har så travlt, at de er 3 år bagud med besvarelser,
eller det er et firma med ufatteligt rod på kontoret.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : kejs

Dato : 27-09-01 07:45

Hvad får man ud af det, du gerne vil se dit navn på tryk,? forretning har du
da aldrig haft, for det ser da ud til du er udmærket tilfreds med Deres
service ellers, en smutter, også 3 år gammel, samtidig da dette pc var nyt
for mange ansatte, hvor mange ting er smuttet for dig på tre år.? Og hvad
har
dette med Forum Helbred / Handicap, åhh jo. Det er det jo også.
olin.

Fra : kejs

Dato : 27-09-01 07:53

Behandl dig selv som du vil behandles af andre, citat direkte afskrevet
efter K.Svenningsen og et helt normalt udtryk.Skab dig et image, ikke på
andres bekostning, har du det så svært ved ikke at skille dig ud fra Madsen.
olin & Kejs.

Fra : Lotte M

Dato : 27-09-01 12:10

"kejs" <olin@worldonline.dk> skrev

> Behandl dig selv som du vil behandles af andre, citat direkte afskrevet
> efter K.Svenningsen og et helt normalt udtryk.

Læs det lige igen - det er /ikke/ et normalt udtryk

> Skab dig et image, ikke på andres bekostning, har du det så svært ved
> ikke at skille dig ud fra Madsen.

Du har da vist en skidt dag! I hvert fald skriver du i en tone, vi sjældent
ser i denne gruppe.

Kajs første indlæg er relevant for gruppen - det er helt ok at skrive om
navngivne hjælpemidler og leverandører.

Det er iøvrigt ikke god netikette at sende hele det indlæg du besvarer
med i dit svar. Det korrekte er, at du kun citerer det du kommenterer.
I en del grupper vil du få en grum modtagelse, hvis du ikke overholder
netiketten. Lær citatteknikken: http://usenet.dk/netikette/quote.html
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk - personlig hjemmeside
http://www.handiinfo.dk - om bevægelseshandicap

Fra : Viggo Boller

Dato : 27-09-01 14:55

"Kaj Svenningsen" <newssvar@kajsvenningsen.dk> wrote in message
> [...]
> --
> Kaj Svenningsen (Behandl dig selv som du vil behandles af andre)

Har du prøvet at spørge dem selv?
Mine emails har de altid svaret på hurtigt.
Du har ret i, at de laver gode produkter og har en meget fin service.
Direktøren, Knud Raun, er selv handicappet og arbejder fra sin UB-Let, så
han ved, hvad det drejer sig om.

Vh
Viggo

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 27-09-01 15:13

Viggo Boller skrev:

>Har du prøvet at spørge dem selv?

Hvordan?

>Mine emails har de altid svaret på hurtigt.

Besynderligt.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Viggo Boller

Dato : 27-09-01 21:17

> Hvordan?

> Besynderligt.
> --
> Kaj Svenningsen (Behandl dig selv som du vil behandles af andre)
>
> www.kajsvenningsen.dk/

Fx sådan:
Friis Hansens vej 9
Dk-7100 Vejle

Telefon : (+45) 75 85 80 22
Telefax : (+45) 75 85 95 51

Viggo

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 27-09-01 21:46

Viggo Boller skrev:

>Fx sådan:
>Friis Hansens vej 9
>Dk-7100 Vejle

Jeg bor ikke i nærheden af dem.

>Telefon : (+45) 75 85 80 22

Jeg kan ikke bruge en telefon

>Telefax : (+45) 75 85 95 51

Hvorfor skulle de svare på fax eller brev, og ikke på mail?

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 03-10-01 14:12

Kaj Svenningsen skrev:

>Nogen af jer der kender firmaet ub-let?
>Andre henvendelser derimod... Jeg sendte dem en mail i 1998, vistnok 2
>i 1999 og en for to dage siden.
>De har ikke svaret på nogen af dem endnu,

Det har så ændret sig nu.

Jeg fik svar i dag med en beklagelse af ventetiden.

www.kajsvenningsen.dk/