Internt Tekcomm 56k modem under Win2k SP-2~
Fra : Lind

Dato : 27-09-01 01:01

Er der nogen der har fået ovenstående til at virke ?
Jeg har både prøvet cd'en og hentet de sidste nye drivere, som var ca. 1½ år
gamle : (

VH. Lind

Fra : Esben

Dato : 27-09-01 02:22

"Lind" <marlinmo@worldonline.dk> wrote in message
> Er der nogen der har fået ovenstående til at virke ?
> Jeg har både prøvet cd'en og hentet de sidste nye drivere, som var ca. 1½
år
> gamle : (

Jeg har kun prøvet det modem med win98se, og det virkede under ingen
omstændigheder optimalt. Det kunne sagtens installeres, men den forbindelse
man kunne opnå til de forskellige udbydere var ekstremt dårlig (max. 9600
kbit og det faldt ud konstant). Selv ikke reformatering af windows hjalp.
Ligeldes har jeg heller ikke kunnet finde noget init-strings der afhjalp
problemet. Jeg har prøvet 3-4 andre modems på samme computer, som alle fik
en stabil og hurtig forbindelse, så jeg går ikke ud fra at selve
telefonlinien har været dårlig. Alt i alt, penge ud af vinduet :)

--
Esben

Fra : Lind

Dato : 28-09-01 02:49

Problemet er løst !!!
Man skulle åbenbart finde et andet PCI slot, og så fandt Win2k det hele.

Fra : Esben

Dato : 28-09-01 09:54

> Problemet er løst !!!
> Man skulle åbenbart finde et andet PCI slot, og så fandt Win2k det hele.

Lækkert :)
Forresten, kunne win2k slet ikke finde modemet før, eller virkede det bare
dårligt?

--
Esben

Fra : Lind

Dato : 28-09-01 18:49

Den kunne godt finde det, som PCI Device, men vil ikke installere driverne,
hverken fra CD eller dem jeg hentede fra nettet.
Men nu er det heldigvis løst : )