Tiscali regningen
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-09-01 00:08

Fusker Tiscali med regningen ?

Jeg mener jeg plejer at betale forud og nu skal jeg pludselig betale bag ud.
I december betalte jeg for jan, feb & marts, og jeg er rimelig sikker på, at
jeg har betalt to gange i år, det må så være apr, maj & jun - jul, aug &
sep og nu forlanger de så for jul, aug & sep - og spørgsmålet er om det er
igen?
Hvis det er rod, er det jo ikke første gang Image/WOL/Tiscali har rod i
regnskaberne.

Nogen der har lagt mærke til noget eller er jeg bare paranoid ?

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Peter Brodersen

Dato : 27-09-01 00:12

On Thu, 27 Sep 2001 01:08:09 +0200, "Michael Lund Sørensen"
<sletdette-milux@image.dk> wrote:

> [...]
>sep og nu forlanger de så for jul, aug & sep - og spørgsmålet er om det er

Fremgår det ikke af de kvitteringer, du har, hvad du har betalt for?

--
- Peter Brodersen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-09-01 00:17

> Fremgår det ikke af de kvitteringer, du har, hvad du har betalt for?
>
> --
> - Peter Brodersen

De har forputtet sig og der skal graves en del, derfor spørger jeg om andre
har oplevet noget tilsvarende!
(Og så må jeg grave om nødvendigt)
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 27-09-01 00:13

"Michael Lund Sørensen" <sletdette-milux@image.dk> wrote Thu, 27 Sep
2001 01:08:09 +0200 :

>eller er jeg bare paranoid ?

Det tror jeg, mest fordi regningerne for jul->sep først er udsendt
her for nyeligt.

Men kig dine kvitteringer igennem eller kontakt Tiscalis
kundeservice og hør ad.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Rudi Stegen

Dato : 27-09-01 09:23

Hej Michael Lund Sørensen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Nogen der har lagt mærke til noget eller er jeg bare paranoid ?

Som Morten siger; men måske kan jeg gøre det med flere ord

Personligt fik jeg (som alle dem, jeg har hørt om, og det er _mange_)
en opkrævning i dec., der dels hev en dels efterbetaling med (for lige
at opdatere deres regnskaber), dels indeholdt forudbetalingen for
januar kvartal.

I starten af marts (betaling ca. 1. april) kom så en regning med
opkrævning for april kvartal. Forbilledligt og lige efter bogen.

Regningen for juli kvartal, der burde være kommet i starten af juni,
glimrede ved dens fravær indtil 11. september.

Og nu venter jeg - og mere eller mindre alle andre - så på, at
opkrævningen for oktober kvartal også snart dukker op, så de kan komme
"på lige".

Du kan læse en masse om det i news:worldonline.dk.adsl.snak fra
omkring medio juni og frem.

Det er jo ikke nogen ukendt sag, at Tiscali viderefører traditionen
fra Image og World Online: Det tekniske og teknikkerne er helt i
front, hvorimod næsten alt administativt (herunder Regnskab) mest af
alt appellerer til den sort humor

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/wol_kaos.htm

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 27-09-01 09:31

Den Thu, 27 Sep 2001 08:23:06 GMT skrev Rudi Stegen
<rudis_spamfilter.001@stegen.dk> :

>Det er jo ikke nogen ukendt sag, at Tiscali viderefører traditionen
>fra Image og World Online:

Jeg huske ikke at Image Scandinavia havde sønderlige problemer på
disse områder, men antaller af kunder var også anderledes.

--
- Er du ny på usenet, så kunne http://www.usenet.dk/ måske være stedet for dig.
- Disclaimer findes på http://disclaimer.gummiand.dk/

Fra : Rudi Stegen

Dato : 27-09-01 14:53

Hej Morten Kjaer Nielsen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Jeg huske ikke at Image Scandinavia havde sønderlige problemer på
> disse områder

Okay, jeg havde tankerne på noget andet og æder Image igen.

> men antaller af kunder var også anderledes.

Ja. Man blev jo nødt til at gå over til edb

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-09-01 10:39

Hej Rudi

> [...]
>
> Regningen for juli kvartal, der burde være kommet i starten af juni,
> glimrede ved dens fravær indtil 11. september.

Tak for svaret - det var præcis sådan et svar jeg gerne ville have!

> Og nu venter jeg - og mere eller mindre alle andre - så på, at
> opkrævningen for oktober kvartal også snart dukker op, så de kan komme
> "på lige".

Ja det har du nok ret i.

> Du kan læse en masse om det i news:worldonline.dk.adsl.snak fra
> omkring medio juni og frem.

Der fandt jeg nu ikke meget.

> [...]
> fra Image og World Online: Det tekniske og teknikkerne er helt i
> front, hvorimod næsten alt administativt (herunder Regnskab) mest af

Enig!

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 27-09-01 12:59

On Thu, 27 Sep 2001 08:23:06 GMT, Rudi Stegen
<rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote:

>Og nu venter jeg - og mere eller mindre alle andre - så på, at
>opkrævningen for oktober kvartal også snart dukker op, så de kan komme
>"på lige".

Mon vi skal forvendte at regningerne snart kommer?

Jeg tvivler, nu skal de jo lige have styr på hvem der har opgraderet
deres linier, og hvem der ikke har. Så skal de have det ind i
regnskabs programmet, have regningerne skrevet ud og sendt. Jeg tror
ikke vi skal forvendte at se regninger i oktober.

Poul Erik

--
==__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: pe.lindaa@aof.dk

Fra : Fr@nk

Dato : 27-09-01 17:56

Hej.

Men der er nu noget muggent ved det.
På min online faktura står der at jeg skal af med 3200,- for denne periode +
mertids forbrug tilbage fra 12711-2000 til 12/06-2001
Nå jeg så kikker på detaljeret forbrug kan jeg se at mine opkald står der 2
gange.

Desuden har jeg fået ADSL d. 17/09-2001 og jeg har derfor ikke brugt min
Tiscali forbindelse siden da. På detaljeret forbrug står der at jeg skylder
dem 181,- for d. 12/09-2001 til d. 17/09-2001. Men på siden med ufaktureret
forbrug står der "Forbrug indtil nu 1098.35"

Jeg har ikke min store tiltro til deres faktura, og derfor har jeg også
valgt en anden udbyder denne gang.
Desuden har jeg 4 gange skrevet til dem ang. opsigelse af mit World mega
surfer abb. Men de har ikke gidet opsige det eller for den sags skyld at
skrive tilbage.
Jeg er nu sluppet for det, men kun fordi jeg har konverteret det tilbage til
World Access.

Jeg er sikker på at der er noget galt med mine faktura men jeg gider ikke
gøre noget ved det da det er alt for besværligt, og jeg kan ikke rigtigt se
hvordan jeg skulle kunne bevise at det er dem der har lavet en fejl.

M.v.h.
Fr@nk
E-mail Frank.opel@gmx.net

Fra : Rudi Stegen

Dato : 27-09-01 19:56

Hej Fr@nk, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Jeg har ikke min store tiltro til deres faktura

Det er nu ikke der, der burde være noget galt, da det er et gammelt
(gennemprøvet) system. Problemet med ADSL-faktureringen er svjv, at
det næsten automagiske faktureringsprogram gav større problemer end
forventet.

> Desuden har jeg 4 gange skrevet til dem ang. opsigelse af mit
> World mega surfer abb. Men de har ikke gidet opsige det eller for
> den sags skyld at skrive tilbage.

Det er velsagtens sket pr. brev eller fax (?). Der skal jo bruges en
underskrift.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 28-09-01 02:55

In article <3bb35a75$0$7245$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Fr@nk wrote:

> [...]
> Desuden har jeg 4 gange skrevet til dem ang. opsigelse af mit World mega
> surfer abb. Men de har ikke gidet opsige det eller for den sags skyld at

Mig bekendt er forbrugssiden netop kun 1049-forbrug og ikke diverse
flatrate-produkter.

--
Andreas Plesner Jacobsen | All extremists should be taken out and shot.