Udstilling!
Fra : Camilla Scharff

Dato : 03-01-01 21:31

Hej alle

Ville bare lige fortælle, at der er udstilling i Nordhallen,
Nørrevangstorvet 8, Slagelse den 20. og 21. januar!

Om lørdagen - den 20. - udstilles Korthårs- og Langhårskatte (det er bl.a.
racerne: abyssiniere, bengaler, british shorthair, burmeser, burmilla,
europe, rex-katte, somali, korat, russian blue m.fl. samt perser og exotic)

Om søndagen - den 21. - udstilles Semilanghår og Siam/Orientaler (det er
racerne: maine coon, norsk skovkat, ragdoll, hellig birma, tyrkisk van,
tyrkisk angora m.fl. og siameser, orientaler, balineser og javaneser).

Der er åbent for publikum begge dage fra kl. 10.30 - 18.00

Vel mødt!

Mvh. Camilla, som udstiller om lørdagen - med 4 (!) katte, så jeg har nok
drøntravlt!

Fra : Claus og Pia Lihme

Dato : 04-01-01 13:28

Hejsa Camilla..

Det må jeg da ned og se.. Jeg bor lige ved Slagelse, og det er jo ikke så
tit der sker noget her "ude på landet"...

Tak for tippet.. Måske ses vi ?

Hilsen Pia

--

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Pia : Pia@lihme.com

Look at my cats, quilts and other stuff at:
http://albums.photopoint.com/j/AlbumList?u=404324

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Camilla Scharff <camischa@jubiimail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:93021v$2ikl$1@news.cybercity.dk...

Fra : Camilla Scharff

Dato : 04-01-01 18:51

Hej Pia

Jamen det kunne da være hyggeligt at hilse på "Gittes svigerinde"
Det bliver nu nok dig, som kommer til at lede efter mig i givet fald, for
jeg har som sagt 4 katte med på udstillingen i flere forskellige
kategorier - py ha, det bliver nok en travl dag (man styrter frem og tilbage
til dommere osv.). Men et lille ledigt øjeblik er der vel ind i mellem

Mange hilsner
Camilla

Claus og Pia Lihme <Claus@lihme.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:931qdt$b6m$1@news.inet.tele.dk...