Worldshow
Fra : Mette B. Rahm

Dato : 03-01-01 01:18

Øv..... har lige fundet ud af at Worldshow afholdes samme weekend som der er
Cebit (kæmpe IT messe i Hannover) - Og *snøft* - Jeg vil så gerne med til
Worldshow, men vil også opleve Cebit igen *grin*
Jaja, det skulle bare ud, bare jeg finder en løsning *hehe*

Er der andre her fra gruppen der skal derned ?

MVH Mette som bare skal iseng nu Sååå, SOV GODT

--
Gillian's Norske Skovkatte
http://www.dk-gillian.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 03-01-01 21:22

Hej Mette

Jeg tænker stadig... Jeg vil frygtelig gerne med på Verdensudstillingen (har
kun udstillet på en - den i København i 1993). Det kunne være rigtig godt,
idet jeg regner med at min hunkat, Bast, får sit første udlandscertifikat
til Europa Champion i Malmø i marts måned, og så kunne det jo være hyggeligt
hvis hun kunne få nr. 2 udlandscertifikat på Verdensudstillingen... (store
planer
Hmmm - med mindre der er nogen, som arrangerer en bustur fra
København/omegn, eller der ligefrem er nogen, som tilbyder at køre den lange
vej, så bliver det nu nok ikke til noget *suk*

Mvh. Camilla

Mette B. Rahm <gillian@dk-gillian.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:rdu46.481$zH2.46464@news000.worldonline.dk...

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 04-01-01 13:31

Jeg overvejer det også meget, men det kræver altså at man er en 2-3 stykker
i bilen (for at det kan løbe rundt økonomisk *grin*)... og at man i
hvertfald er 2 med kørekort...ellers bliver det en meeeeeget lang tur *grin*
Man kan nok kun være 3 personer + nogle katte i min bil *grin*
Men jeg begynder da at blive lidt hooked på ideen, hvis det altså er muligt
at finde nogle stykker......
Fx. dig Camilla... hehe, og hvem mere ??

Mette