Lillemisen.
Fra : Ulla

Dato : 02-01-01 20:40

Hej i gruppen.

Foer et stykke tid siden fik vi en killing, som vi troede skulle blive
Rosins bedste ven.... Nogle af jer kan måske huske det.... I hvert fald
endte det med at vi måtte lade nogle venner få den, fordi Rosin var sur!
Nå, men lillemissen har det fint, den vokser og er rigtig dejlig. Julegaven
var et kradsebræt som den fiser op og ned ad, når den ikke sidder og kigger
sødt ud af vinduet. Lillemissen hedder nu Fru Elvis, da det viste sig at
være en hun i stedet for en han som vi havde fået at vide..... Men.... Den
har nogle sår omkring halsen og nogle enkelte i panden. Den virker ikke
specielt generet af det, selvfølgelig klør den lidt i dem men de vædsker
ikke og er ikke hævede. Vi tror ikke det er lopper, men hvad dælen kan det
så være...? Er der nogen af jer der har et bud?

--
Med Venlig Hilsen Ulla