Hvilken USB printer
Fra : Jannik Mariager

Dato : 26-09-01 16:22

HEjsa jeg står og mangler en billig USB printer, da jeg ikke kan få min
anden printer til at virke med parallelporten.
Min computer vil ikke starte op hvis der sidder et kabel i parallelporten,
så jeg går udfra den er defekt.
Så hvilken USB printer (billig) kan anbefales?

Jannik

Fra : Søren Friis

Dato : 26-09-01 16:42

Snup dig en Hp DeskJet 930... Den fås for omkring 900 bobs og er en virkelig
god printer!!!!

Samme billedkvalitet som HP's bedste, bare lidt langsommere.

/SF

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-09-01 16:41

Alternativt en Canon. Knap så pæne udskrifter, men rørende billig idrift -
især hvis man genfylder patronerne Justerer man lidt på
udskriftsparameterne, bliver printeren såmænd helt til at leve med.

Mvh

Jesper

Fra : peet_dk

Dato : 26-09-01 16:59

hvad med at købe sådan en fætter?

http://130.228.36.14/cgi-bin/ZITECHComputer.filereader?1340195910+NO/product
s/160066

Fra : ¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨

Dato : 26-09-01 16:58

> [...]
> så jeg går udfra den er defekt.
> Så hvilken USB printer (billig) kan anbefales?

Så køb et USB til parallel stik.

Mogens

Fra : Thïngmand

Dato : 27-09-01 09:18