Nokia 3310. Ikke nok hukommelse.
Fra : Madsen

Dato : 26-09-01 15:40

Hej,

Er der nogen der ved hvorfor jeg ikke kan have mere end 1 SMS-besked
liggende i telefonen før den melder at der ikke er nok hukommelse når jeg
modtager en ny? Jeg er ved at være træt af det. Når jeg sender en SMS-
besked så får jeg med det samme svar tilbage fra TDC at min besked er
afsendt og så bliver jeg nødt til at slette den besked før jeg igen kan mod-
tage SMS-beskeder.
Hvis jeg lader beskeden fra TDC stå i displayet, så siger telefonen bare
et ganske lille pip og displayet lyser op med besked om at der ikke er
mere hukommelse til at modtage SMS-beskeden. Personen som sender
en SMS til mig får også svar tilbage fra udbyderen med melding om at
den ikke kunne afleveres til min telefon.

Jeg har muget ud i telefonbogen så der næsten ikke er flere numre tilbage
og jeg har slettet alle min billedbeskeder og diverse skabeloner, men lige
meget hjælper det.

Jeg har lyst til at bruge den som smutsten i kattegat da den jo ligger godt
i hånden til formålet, men inden jeg gør det, vil jeg lige høre om der er
nogen der har en løsning på problemet.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : H. Olesen

Dato : 26-09-01 20:24

On Wed, 26 Sep 2001 16:40:19 +0200, "Madsen" <madsens@whomail.dk>
wrote:

>Jeg har muget ud i telefonbogen så der næsten ikke er flere numre tilbage
>og jeg har slettet alle min billedbeskeder og diverse skabeloner, men lige
>meget hjælper det.

Har du også checket, at der ikke ligger noget i Udbakken som fylder
op?

--
Mvh.
H. Olesen

Fra : Madsen

Dato : 27-09-01 02:38

"H. Olesen" <hol@fjernesema.dk> skrev:

> Har du også checket, at der ikke ligger noget i Udbakken som fylder
> op?

*Rødme*
Den er spækket op med beskeder, for hulen da også.
Det er hvad man får ud af aldrig at læse manualer til det man køber.

Tak for tippet og jeg tror det hjælper at få dem slettet. Chancerne
skulle i hvert tilfælde være store :)

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Niller

Dato : 27-09-01 18:46

> *Rødme*
> Den er spækket op med beskeder, for hulen da også.

Jeg kan da lige tilføje at en 3310 ikke har hukommelse i sig selv - derfor
er det dit simkort der sætter begrænsningerne.
Ældre simkort kan som regel gemme 100-120 numre og 20-30 beskeder.

Ikke at det ændrer på at du ikke har tømt din udbakke, men bare til info...

MVH

Niels Præstegaard

Fra : Madsen

Dato : 27-09-01 18:53

Niller skrev:

> Ikke at det ændrer på at du ikke har tømt din udbakke, men bare
> til info...

Jamen så takker jeg for info og jeg kan også fortælle at det hjalp at
få tømt udbakken. ;)

--
Mvh Madsen
Remove "who" in e-mail.