Nytårsaften
Fra : Kitty

Dato : 01-01-01 20:02

Nytårsaften hos os gik både godt og skidt - men endte alligevel lykkeligt.

Ca. kl. 9.30 så min dejlige Mischa sit snit til at stikke af. Min lille
Felix var klog nok til at blive hjemme.

Til trods for at jeg flere gange var ude og se efter ham fandt jeg ham
ikke. Han fik mange tanker da klokken blev 12.oo og alt bragede rundt om
os. Lille Felix lå trygt og godt i et mørkelagt soveværelse under mors
dyne, han havde klaret sig fint indtil da. jeg havde brugt metoden jeg
havde læst på en streng med at spille baggrundsmusik, han syntes bedst om
at være i stuen med musikken.

Da jeg var klar over at jeg ikke kunne gøre noget for Mischa så længe
skydderiet fortsatte, fortsatte vi også vores aften med gæster. Da disse
var ved at takke af ved ca. kl 2.30 tiden sad Mischa pludselig uden for
køkkenvinduet og ville ind.

Han var tilsyneladen fuldstændig uberørt af det skete, styrtede glad hen
til sin madskål, og var og er i dag fuldstændig som han plejer. Han må ha
gemt sig under en lidt varmere veranda el. lignende, da han både var varm
og tør, så glade var vi alle, da han aldrig har været så længe væk
hjemmefra.

Har I prøvet nogt lignende ?

Nytårshilsner fra Kitty

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 03-01-01 00:17

Prøvet noget lignende.... hmmm ja *s*

Dem vi holdte nytår hos har 2 katte... de blev lukket ind da vi kom ved en
16-tiden, og d etvar så meningen at de ikke skulle mere ud... Men alligevel
rendte Chili ud da klokken var 18..... vi ledte efter ham, men ak.. intet
spor....Klokken 20.30 begyndte det at larme ret meget udenfor, og han kom
selvfølgelig ikke ind.
Da klokken blev 12 og vi havde fyret vores raket af, stod de andre stadig
udenfor og kiggede på raketter... Jeg gik ind og hvad møder jeg... ikke
Chili (desværre) men en MEGET skræmt Eddie.... jeg sidder med hende og da
døren åbner springer hun væk fra mig og løber ud... jeg går helt amok (hehe,
og det er ikke engang mine katte) - men der er ikke meget vi kan gøre..
efter en times tid kommer Chili hjem, helt uskadt... måske har han sidder og
en busk og tænkt.. iiiih, og ååååh *hehe*
Eddie kom hjem næste morgen, og da jeg var den eneste oppe blev jeg rigtig
puslet om af de to katte......
Så også her var der en happy ending !

Da jeg så hvor skræmt Eddie var - var noget af det første jeg gjorde at
ringe til en veninde på vores kollegie og få hende til at kigge til Robin og
Electra - som heldigvis også havde det godt

Got nytår til alle.....

- Mette , der stadig er bagud med 324 beskeder *suk*

--
Gillian's Norske Skovkatte
http://www.dk-gillian.dk

Fra : Ann K.

Dato : 06-01-01 00:38

Hejsa.
Det her er ganske vist ikke om nytårsaften... meeen alligevel
Kan I huske orkanen i 1999?
Vi slap forholdsvis uskadt, men kun lige med nød og næppe...
Kl. 22 ramlede vores store ruder i havestuen nemlig sammen (de kunne ikke
tåle mødet med en løbsk havestol fra naboen
Herre gud da... tænkte vi - og havde ikke i sinde at gøre mere ved det, før
næste morgen, når man kunne se, hvad der var sket, og var i sikkerhed for
ikke at skære sig...
Hvad vi ikke anede, var at Saga lå i havestuen og selvfølgelig blev enormt
forskrækket, da hun lige pludselig fik en rude over sig!!!
Hun forsvandt sporløst!!! Da vi opdagede, at hun var væk, og begyndte at
kalde, kom hun ikke!!!!
Puha - sikke mange tanker vi gjorde os, om hendes skæbne i den kraftige
blæst!
Altså var der dømt nattevågen!!! Og kl. 4.30, da stormen løjede af, kom
damen da også hjem - tør, veludhvilet, med små bitte glasskår i pelsen og
meget sulten

Godt nytår til alle.

Mvh Ann