Nye CPU'er låst ???
Fra : Daniel-San

Dato : 26-09-01 14:06

DAVS!

Jeg har et standard A7V - Ikke noget fancy 133 FSB

Jeg skal købe ny CPU, og på de sidste 3 uger, er T-Bird 1400/200 blevet svær
at få fat på + 100 spir dyrere (Fravær er dyrt) . Derfor er jeg igen
begyndt at kigge efter en 1400/266'er, men skal bare lige ha' styr på nogle
ting, som jeg håber at få hjælp til :

Hvis 1400/266'eren er låst, så skal den låses op (Det socker) - Kører med en
clocket Duron der hele tiden skal "tegnes" op igen, så jeg ville helst ha'
en ulåst. Hører en masse, men er der nogen der egentlig ved om de er låst
op, eller stadig er låst som standard?.

- For er de låst op burde der da ingen problemer være med at køre 14 x 100
på en 266'er, vel?

Mvh Daniel

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 26-09-01 19:08

> - For er de låst op burde der da ingen problemer være med at køre 14 x 100
> på en 266'er, vel?

Det burde kunne lade sig gøre. 5,5 multiplieren er vist nok remappet til 14
(er ikke 100% sikker). Så sæt den til 5,5*100, så skulle den køre 1400. De
er stadig låst op fra fabrikken, så heller ingen problemer der.

mvh
Jeppe Seidelin Dam