Terratec Value tv-kort og windows 2000
Fra : Tue Vestergaard

Dato : 26-09-01 12:48

Nogen der har ovenstående kombination som virker?

Jeg har downloadet driverne og programmet fra www.terratec.net , men jeg får
følgende fejl, når jeg prøver at starte programmet.

"TerraTV APP.exe has generated errors and will be closed by windows. You
will need to restart the program.
An error log is being created"

Jeg kan ikke finde den error log, så jeg ved ikke hvad der står i den.
Jeg har nyeste direct x og kører med Asus v7100 geforce 2 mx.

Anyone?

Tue Vestergaard

Fra : Michael Døj

Dato : 26-09-01 12:53

Hej Tue

Jeg kører med det samme kort som dig, også i Windows 2000 Pro, (DK, SP2).
Her er der ingen problemer.
Jeg bruger WDM driver version: 5.00.2000.51. WDM software version: 1.11.

Bruger du samme driver/software?
Terratec skriver på deres hjemmeside, at man skal have DirectX 8 installeret for at bruge WDM driveren/-softwaren, har du det?

Håber dette kan hjælpe.
Med venlig hilsen / Best regards

Michael Døj, Esbjerg
**************************************

Fra : Tue Vestergaard

Dato : 26-09-01 13:39

Hejsa,

>Jeg kører med det samme kort som dig, også i Windows 2000 Pro, (DK, SP2).
>Her er der ingen problemer.

Så burde det altså kunne lade sig gøre.

>Jeg bruger WDM driver version: 5.00.2000.51. WDM software version: 1.11.

også mig...og nyeste directx

Jeg kører med VIA chipset....har det noget at sige?

Tue

Fra : Anders Hansen

Dato : 26-09-01 15:44

Hejsa, jeg installerede samme kort i går og fik samme fejlmeddelelse, det
løste sig da jeg installerede wdm-driveren fra terratec:

ftp://ftp.terratec.net/Receiver/TerraTValue/Driver/TV_Drv_WDM_5.00.2000.51.e
xe

MVH/Anders

Fra : Tue Vestergaard

Dato : 27-09-01 09:20

Hej og tak for svar,

Det har desværre ikke løst mit problem. Jeg sidder akkurat i samme position
som i går.

Jeg har geninstalleret, byttet rundt på mine pci-kort, rodet i bios, men
ligemeget hjælper det.

Det er godt, der er 14 dages returret, for jeg tror ikke jeg får det til at
virke.

Tue

Fra : Tue Vestergaard

Dato : 27-09-01 12:42

> Det er godt, der er 14 dages returret, for jeg tror ikke jeg får det til
at
> virke.

Så lykkedes det. Det var egentlig bare et spørgsmål om at opgradere fra
directx 8.0a til 8.1. Tag den!!!! Lækkert.

Tue