HP Scanjet 6300c w98 driver
Fra : Børgesen

Dato : 26-09-01 12:31

Jeg mangler en driver til HP Scanjet 6300c efter at have opgraderet et
operativsys fra w95 til w98.

På HPs hjemmeside kan jeg dog kun finde driver en enkelt driver opdatering,
ikke selve driveren.

Er der nogen der har den og vil sætte den på en mail til mig? - På forhånd
tak.

Fra : John Stenbak Hansen

Dato : 26-09-01 13:53

De fleste - næsten alle - drivere til Win95 kan også benyttes af Win98

John Stenbak Hansen
jstenbak@worldonline.dk

Fra : Børgesen

Dato : 26-09-01 14:05

"John Stenbak Hansen" <jstenbak@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> De fleste - næsten alle - drivere til Win95 kan også benyttes af Win98

Den er jeg med på - ikke desto mindre er der ikke "rigtigt" hul igennem til
scanneren.

Symptom:

Når en scanning "bestilles", gør scanneren "klar" (rykker lidt i
scannerenheden mv.), men herefter sker der intet. Jeg mistænker at det
_kunne_ være et driverproblem - og derfor forespørgslen.

Jeg har selv let igennem div. indstillinger, uden at finde noget, der kunne
lede mig på rette vej.

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 26-09-01 21:45

Hvis du ved mere præcist hvad du mangler kan jeg godt hjælpe. Men hvis du
mener at det er hele PrecisionScan du mangler fylder den altså 111Mb. Men
under PrecisionScan er der noget der hedder driver, er det bare den du skal
bruge?

Mvh. Brian

Fra : Børgesen

Dato : 27-09-01 11:14

"Brian Bilenberg" <brian@bilenberg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mener at det er hele PrecisionScan du mangler fylder den altså 111Mb. Men
> under PrecisionScan er der noget der hedder driver, er det bare den du

Ja, blot drivere!

- og på forhånd tak