Dell TrueMobile og Apple Airport
Fra : Henrik Olsen

Dato : 26-09-01 09:12

Jeg har en Dell Inspiron 8000 bærbar, som jeg gerne vil have koblet trådløst
op på en Apple Airport basestation.

Kan dette lade sig gøre med Dells TrueMobile 1100 eller 1150 kort?
Principielt burde svaret være ja, men er der nogle med erfaringer i praksis?

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-09-01 00:10

On Wed, 26 Sep 2001 10:12:20 +0200,
Henrik Olsen <ho_maps@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Kan dette lade sig gøre med Dells TrueMobile 1100 eller 1150 kort?
> Principielt burde svaret være ja, men er der nogle med erfaringer i praksis?

Jeg sendte nogle maskiner til en af vores udenlandske afdelinger
med Dell TrueMobile xxxx kort, og en Apple Airport basestation.

De brokkede sig over de ikke havde en Mac til at konfigurere
basestationen med, men jeg fandt et link til dem med gratis
PC software til dette, and they lived happily ever after.