køb af webcam
Fra : schlafer

Dato : 26-09-01 02:13

Hej Alle
Jeg prøver lige igen, man kan købe et web camera i netto med følgende
specifikationer.
Er dette web camera godt nok.
Specification

Table with 2 columns and 12 rows

Model

PC-300

Chipset

SUNPLUS 501A1-P

Image Sensor

1/3" Color CMOS TASCRT

Lens

F2.0/6.0mm ± 5%

Pocus Range

Manual Focus 10cm to infinity

Video Capture Resolution

640 X 480, 320 X 240, 160 x120, 352 x 288

Power Supply

DC 5V

Power consumption

30 mA

PC Interface

USB

Cable Length

1.5m foot

Certification

CE/FCC

Video Transfer Rate

30 frames per second
table end
På forhånd tak for et svar
Mange hilsner fra Jørgen

Fra : Bo Nordahl Pedersen

Dato : 26-09-01 09:41

Hej Schlafer

Umiddelbart ser kameraets specs jo gode ud! Men de der 30 billeder i
sek. står der noget om hvad opløsning de er i? Ellers vil jeg nok gå
udfra at de er i den lavere ende prisen taget i betragtning. Dernæst er
det et spørgsmål om hvor lysstærkt kameraet er, jeg har selv prøvet at
få fat på det, men det var udsolgt i min lokale Getto. Det hele står og
falder med om kameraet kan levere nogenlunde velbelyste billeder der
hvor du bruger det.

V.H.
Bo

Fra : Bashful

Dato : 26-09-01 09:58

Hej Jørgen,

Jeg købte mig det nævnte webcamera da jeg selv står og er igang med at få
ADSL'en lagt ind i lejligheden. Min egen Windows var dog helt umulig her, et
eller andet var der galt, så jeg fik det testet hos en kammerat, og vi var
nu ikke videre begejstrede over billedekvaliteten. Måske havde jeg sigtet
efter noget bedre, eller også var det bare ikke bedre!!
Billedet var kornet og ikke så skarpt som jeg havde forventet - så jeg tog
kameraet med tilbage til Netto og fik pengene retur - gem bonnen, så kan du
gøre det samme hvis du heller ikke er tilfreds.

MVH

Kasper

Fra : bla bla

Dato : 26-09-01 10:59