DHTML og funktionstaster
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-09-01 01:58

Jeg ved, at man via DHTML/JavaScript kan ændre de forskellige tasters måde
at reagere på.
F.eks. kan man få F1 tasten til at udføre en function helpSys{....}, hvor
man så går udenom Internet Explorer's hjælpesystem, og laver sit eget.

Er der nogen der kan forklare, hvordan dette gøres?

På forhånd tak.

/jesper/

Fra : Jakob Andersen

Dato : 26-09-01 14:30

"Jesper Nielsen" <jn@nielsenit.dk> wrote in message
> F.eks. kan man få F1 tasten til at udføre en function helpSys{....}, hvor
> man så går udenom Internet Explorer's hjælpesystem, og laver sit eget.
>
> Er der nogen der kan forklare, hvordan dette gøres?

Du sagde nøgleordet Internet Explorers hjælpesystem.. Denne løsning er
nemlig IE only:

--
Jakob Andersen
"No matter how great and destructive your problems may seem now, remember,

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-09-01 15:45

> Du sagde nøgleordet Internet Explorers hjælpesystem.. Denne løsning er
> nemlig IE only:

Tak for svaret. Kender du flere?
Jeg ved, at man kan ændre alle tasters funktion og har set det flere steder
(bl.a. på Jubii's Chat), men ikke hvordan.

/jesper/

Fra : Jakob Andersen

Dato : 27-09-01 11:35

"Jesper Nielsen" <jn@nielsenit.dk> wrote in message
Hvilke knapper mener du?

> Tak for svaret. Kender du flere?
> Jeg ved, at man kan ændre alle tasters funktion og har set det flere
steder
> (bl.a. på Jubii's Chat), men ikke hvordan.

Man kan stort fange alle knap tryk..

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 28-09-01 02:50

> Man kan stort fange alle knap tryk..

Ja, det er jeg klar over.
Men har du nogle eksempler på, hvordan det gøres?

/jesper/