Silverado spørgsmål !!!
Fra : Lind

Dato : 26-09-01 00:05

Hej NG

Kan man bruge en Silverado køler på et ECS K7S5A bundkort, eller spurgt på
en anden måde.
Kræver det 2 stik til "CPU FAN" for at installere den ? Bundkortet har kun 1
til "CPU FAN", kan man måske bruge "SYSTEM FAN" i stedet for ? : )

Alle forslag er meget velkommen !!!

Lind

Fra : Jonny Jensen

Dato : 26-09-01 07:47

Du bruger bare system fan i stedet. En anden ting er pladsen... Der er ikke
vildt meget plads på det ECS du omtaler. En super orb kan ikke sidde på,
uden modifikationer. Jeg ved ikke hvor meget en silverado fylder til
siderne, eller om den kun fylder i højden?

Jonny.

Fra : Lind

Dato : 26-09-01 07:51

Tusind tak for svaret...
Stikkene kan lige præcis nå til hver sin : ) "PYYH"
Silveradoen fylder kun i højden, og der er der ingen problemer.
Glæder mig til at "høre" den.

VH.
Lind