Operatørlogo - størrelser
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-09-01 23:15

Hejsa!

Hvilke Nokia-telefoner bruger hvilken størrelse operatørlogo?

Så vidt jeg ved, så bruger de fleste 72x14 pixels, men bl.a. 6210 kan
bruge 78x21.

Er der nogle steder hvor man kan sende disse store logoer (udover at
overføre dem direkte med f.eks. LogoManager)?

Og hvad sker der, hvis man prøver at sende et stort logo til en
'lille' telefon?

De 'store' telefoner kan uden problemer bruger små logoer, disse
centreres bare i displayet.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : J.Nielsen

Dato : 29-09-01 19:21

Prøv inde på MOBITAL.DK, der kan du også selv tegne dit operatørlogo...

J.N.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-09-01 14:18

J.Nielsen skrev:

>Prøv inde på MOBITAL.DK, der kan du også selv tegne dit operatørlogo...

Hmm, hvor ser du store logoer derinde? 78x21 er jo ikke bare
billedbesked-størrelse, men en anden operatørlogo-størrelse. Det er
den jeg leder efter.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/

Fra : netguard

Dato : 02-10-01 14:52

et stort logo sendt til en "lillelogo-fon" bliver truncated, ret
irriterende, for når jeg smider min 6210 på logomanager bliver det
editérbare areal i logomanager stort, og man kan ikke sætte det ned til småt
igen, hvis man nu vil sende et logo til en "lillelogo-fon". Så lav logoet
inden su smider 6210'eren på.

Mvh.
Kim Hald

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-10-01 14:55

netguard skrev:

>et stort logo sendt til en "lillelogo-fon" bliver truncated

Altså 'mast sammen'?

>ret
>irriterende, for når jeg smider min 6210 på logomanager bliver det
>editérbare areal i logomanager stort, og man kan ikke sætte det ned til småt
>igen

Menu: View -> Canvas size -> Standard? Det virker her.

venligst,
Lasse Hedegaard