Omplacering
Fra : Rikke Vang Olsen

Dato : 25-09-01 22:08

Hejsa

Kan nogen hjælpe med at finde en ny familie til min svigermors hund. Hun
skal i en beskyttet bolig og kan ikke have sin hund med. Det er en super sød
Fox Terrier på 7 år. Det er en tæve. Den er sød og nem og meget glad. Den er
vant til at være eneste hund men den er meget glad for andre hunde. De gange
jeg har haft mine med derop har der ikke været nogen problemer overhovedet.
Asta (Min svigermor) vil gerne at den kommer hen et sted hvor den er eneste
hund hos nogle der har tid til den.
Jeg har naturligvis tilbudt at tage den, for jeg synes jo det er vildt synd
hvis den skulle aflives, men hun synes ikke den skal være 3. hund i
flokken.... og hun har også ret i, at den vil få det bedre et sted hvor den
kommer i første række

Hvis nogen er interesseret eller kender nogen der måske er, er i meget
velkommen til at kontakte mig på mail eller telefon 40 84 75 43

Mange hilsner

Rikke Andersen