Bøvl med højhastighedsbrænder (HP CD-Write~
Fra : Martin T.

Dato : 25-09-01 22:03

Hejsa alle

Købte subj. her den anden dag. Først troede jeg den var gået i stykker, da
min Easy CD-Creator 4.05 og Nero 5.5.4.0 ikke kunne brænderen.

Men det medfølgende software til HP Brænderen (Veritas) kan den godt. Men
dette software bryder jeg mig ikke om, de den brænderen arbejder ved nedsat.
Den var fx 15 minutter om at lave en disc-to-disc. Med min tidligerer 10 x
HP Brænder var jeg sku nede på 8-9 min. ved 8 x.

Har lige læst på Roxio's hjemmeside, at til over 12 x brændere skal man
bruge specielt-designet software = Easy CD-Creator 5.

Det skal lige siges, at jeg har Easy CD-Creator 5, men har ikke installeret
pga. Win2000 bøvl der på et tidspunkt var.

Ser så, at der er udkommet en patch, men når jeg prøver at installere den
efter
Easy CD-Creator 5, siger den: "Cannot find any Roxio products installed" !!!

Hvad bruger i?

Mvh. Martin

Fra : -=Madsen=-

Dato : 25-09-01 22:16

> [...]
> efter
> Easy CD-Creator 5, siger den: "Cannot find any Roxio products installed"

Har du læst instruksen på Roxio ?

1 : Istaler Easy CD-Creator 5 og vælg nej til at genstarte
2 : kør Patch'en og genstarte

Jeg Instaleret i går på min win2000 unden problemer