Min printer ødelægger min comp.
Fra : Jannik Mariager

Dato : 25-09-01 21:18

Hej derude

Jeg har et spørgsmål min computer og printer.

Jeg har et Epox 8k7a+ bundkort, og hvis jeg sætter min printer til (i
parallel-porten) vil min computer ikke starte op. Jeg bliver nødt til at
slukke den og fjerne printerkablet, for at den overhovedet vil boote.
Dvs. den blæseren kører, men ingen hd og intet billede på skærmen.
Skal der stilles på noget i BIOS eller er min port defekt?

mvh

Jannik

Fra : kran

Dato : 26-09-01 22:58

Hvad er det for en printer du har ?
Hvis du har mulighed for det, prøv med en anden printer for at se om
din parallelport er ok.

Kristian