Menuen tjenester på min Nokia 8210.
Fra : Karsten Vinding

Dato : 25-09-01 18:59

Efter nu forgæves at have snakket med VIC, og Club Nokia, og de hele
tiden henviser mig til hinanden, prøver jeg nu her, hvor folk ved noget
om tingene

Min 8210 har en menu der hedder tjenester. Denne har jeg aldrig kunnet
bruge til noget, da telefonen beder mig om operatør adgangs numre (1 og
2). Dem har jeg ikke, og har ikke kunnet skaffe.

Der er to menupunkter Operatør Tjenester og Nokia Tjenester, og begge
skal have numre for at ville virke. Nokia siger at Nokia Tjenester ikke
er i drift mere.

Jeg går ud fra at det er denne menu Sonofon bruger til deres Gismo
menupunkt.

Hvilke numre skal der tastes ind for at få adgang til disse tjenester?
Min telefon er et VIC/TDC Duet abonnement.

Skal jeg evt. have mig et nyt SIM-kort for at få det til at virke? Mit
nuværende er det der fulgte med min Nokia 2010

--
Mvh, Karsten.
http://www.vinding.adsl.dk

Vil du hjælpe med at søge efter en kur for kræft? Så kig ind på:
"http://www.ud.com", og tilmeld dig United Devices projektet.

Fra : Karsten Vinding

Dato : 25-09-01 19:02

Hov så lige at spørgsmålet var stillet tidligere i dag, uden der dog er
svaret.

Al hjælp er velkommen.

Fra : BG

Dato : 27-09-01 20:00

Karsten Vinding <karsten@vinding.adsl.dk> wrote:

>Der er to menupunkter Operatør Tjenester og Nokia Tjenester, og begge
>skal have numre for at ville virke. Nokia siger at Nokia Tjenester ikke
>er i drift mere.

Det er helt korrekt. Der er ikke brug för Nokia Tjenster.

>Jeg går ud fra at det er denne menu Sonofon bruger til deres Gismo
>menupunkt.

Nej, Sonofon bruger SIM Toolkit til deres Gismo.

>Hvilke numre skal der tastes ind for at få adgang til disse tjenester?
>Min telefon er et VIC/TDC Duet abonnement.

Der er ikke nogle nummer

Börje, fra Sverige

================================ Phone Pages
http://home.swipnet.se/OsbyMikro
================================ email address
mailto:bg@home.se.REMOVE_TH.IS

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 27-09-01 20:41

> Der er ikke nogle nummer

ØØh Jo det er der

Menuen Tjenester var en forløber til WAP og kan faktisk godt sammenlignes
med Sim-Toolkit udover at SIM-Toolkit ikke er noget man bruger et
telefonOPKALD til......
Har numrene til nokias tjenester på min 8210 men har aldrig brugt det......

Nokia Adgangsnummer 1:
+358405202999
Nokia Adgangsnummer 2:
99999

Virker som sagt ikke længere fordi at Nokia har lukket tjenesten......

--
Mvh.
Hans-Jacob

Har du downloadet og installeret XP. Dumt!
Der er blevet taget over 500 i DK
Microsoft har selv sat nogen i omløb og snuppet dem
(læs: jer) der var dumme nok til ulovligheder.

Fra : BG

Dato : 30-09-01 20:13

"Hans-Jacob Møgelmose" <zster@mailme.dk> wrote:

>ØØh Jo det er der

- < clip >-

>Virker som sagt ikke længere fordi at Nokia har lukket tjenesten......

Hvad er der er? Du siger ju at de ikke virker?