Maksimering af IE-brower
Fra : John K

Dato : 25-09-01 17:50

Hej

Min Internet Explorer 5.5 har fået den mærkelige idé, at når jeg for
eksempel vælger "åben hyperlink i et nyt vindue" bliver det nye vindue åbnet
som minimeret.

Førhen blev det åbnet som maksimeret - det vil jeg gerne havde det til
igen - men hvordan?

Mvh

John K

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-09-01 21:04

Tue, 25 Sep 2001 18:49:38 +0200, skrev "John K"
<sydfynsfm@nospam.hotmail.com>:

>Min Internet Explorer 5.5 har fået den mærkelige idé, at når jeg for
>eksempel vælger "åben hyperlink i et nyt vindue" bliver det nye vindue åbnet
>som minimeret.

Træk i hjørnerne af browservinduet til den ønskede størrelse,
undlad at maximer det og IE vil huske denne indstilling indtil du
havner på en side, som vil bestemme størrelsen på dit vindue.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : John K

Dato : 26-09-01 17:11

> Træk i hjørnerne af browservinduet til den ønskede størrelse,
> undlad at maximer det og IE vil huske denne indstilling indtil du
> havner på en side, som vil bestemme størrelsen på dit vindue.

Jeg takker.

Mvh

John K

Fra : Santa AKA ?

Dato : 30-09-01 12:58

>Førhen blev det åbnet som maksimeret <...>

Det kan det det ikke??? Maksimeret - trukket helt stor eller
maksimeret - som trykket på Maksimer-knappen?

--
Best Regards/MVH
Santa AKA ?

Wanted: