læse eller skrive
Fra : max

Dato : 25-09-01 15:30

- jeg må ha noget hjælp -
Min hardisk læser eller skriver hele tiden, også når jeg ikke laver noget..
Jeg synes jeg har har oplevet det før og mener jeg rettede problemet vede at
fjerne noget program værk.. Denne gang har jeg bare ikke installeret noget
funny der kunne trigger denne opførsel.. Win 98 på en helt ny harddisk -
nogen ideer der ude - mvh max

Fra : Lars O. Poulsen

Dato : 25-09-01 16:28

"max" <maxartz@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> funny der kunne trigger denne opførsel.. Win 98 på en helt ny harddisk -

Har du lavet en virusscan???
Det kunne lyde som funlove virus.

/Lars

Fra : Thomas Krog

Dato : 25-09-01 17:17

> [...]
> funny der kunne trigger denne opførsel.. Win 98 på en helt ny harddisk -

Hvis virustjekkeren ikke finder noget kan du bruge programmet wintop til at
få vist hvor meget cpu kraft de forskellige aktiviteter på computeren
bruger. Programmet har fx. afsløret at jeg havde en gammel 16 bit driver til
min printer som brugte omkring en tredjedel af cpu tiden (meget ujævnt
forbrug så action spil ikke var spilbare).

Fra : Thomas Krog

Dato : 25-09-01 17:20
Fra : max

Dato : 25-09-01 18:27

Der er ingen Virus.. Og jeg er ikke helt safe ved at bruge Thomas' udgave af
wintop - der står det ikke er beregnet til win98, måske der findes en anden
udgave..? Har søgt men ikke fundet noget.. Foreløbig tak - hvis i har andre
ideer ville det være fedt, for det er rimeligt træls..
mvh max

http://www.microsoft.com/windows95/downloads/contents/WUToys/W95KernelToy/De

Fra : max

Dato : 27-09-01 15:56

> "Thomas Krog" <rick@kampsax.dtu.dk> wrote in message

http://www.microsoft.com/windows95/downloads/contents/WUToys/W95KernelToy/De

Jeg hoppede udi wintop alligevel, men den viser ikke noget usædvanligt - så
jeg er stadig åben for foreslag..
mvh max