HJÆLP.. Mærkelig pc efter installation af ~
Fra : DogToy

Dato : 25-09-01 14:49

Har proppet 512 ram ekstra i min puter...

De sagde godt nok: 512MB SDRAM 168Pins PC133 (Kører IKKE i alle board - er
testet OK i nye boards med VIA chipset)

Har et ASUS A7v133 MB

da jeg puttede dem i ville puteren ikke starte... SORT SKÆRM...

Efter utallige tryk på power knappen fik jeg gang i dyret... Før var det en
1000mhz nu 750mhz...
Siger jeg 133 X 7.5 i bios vil den ikke starte igen

Og efter endu flere tryk på power knappen siger den igen 750mhz

HJÆLP MIG......

Fra : Henning

Dato : 25-09-01 16:12

>Efter utallige tryk på power knappen fik jeg gang i dyret... Før var det en
>1000mhz nu 750mhz...
>Siger jeg 133 X 7.5 i bios vil den ikke starte igen

Dit nye modul kan ikke køre 133MHz, hvorfor boardet ryger ned på
"miniumum"-opstart - lige som hvis du holder del (eller er det home)
ned under opstart. Dvs. der loades en default opsætning i biosen.

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : DogToy

Dato : 25-09-01 17:10

mEN DET ER DA EN BLOK 512 RAM.... 133MHZ??????????+

hjælp