Mellemrum fra fra memo felter
Fra : Henrik Ankersen

Dato : 25-09-01 13:53

Hej

Hvordan får man asp til af medtage mellemrum, når jeg trækker det ud fra et
Access memo felt ?

hilsen HA

Fra : Michael Jakobsen

Dato : 25-09-01 17:13

On Tue, 25 Sep 2001 14:52:32 +0200, "Henrik Ankersen"
<henrik.ankersen@get2net.dk> wrote:

>Hvordan får man asp til af medtage mellemrum, når jeg trækker det ud fra et
>Access memo felt ?
Jeg går ud fra du mener linieskift ?
<%=replace(rs("udtræk"), vbCrLf, "<BR>")%>

/Goose
--
<URL:mailto:webmaster@goose.dk>
<URL:http://www.goose.dk>

Fra : Henrik Ankersen

Dato : 26-09-01 11:27

Nej

Det er mellemrum der ikke kommer med, og det er lidt irriterende

Hilsen HA

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 26-09-01 11:41

Henrik Ankersen wrote in

> Nej
>
> Det er mellemrum der ikke kommer med, og det er lidt irriterende

dit problem ligger i, at flere mellemrum i HTML fortolkes som ét mellemrum
.... sikkert fordi det giver mulighed for at lave kode, der er nem at læse.

Du kan vælge at putte dit output ind i en PRE-klamme, der vil vise teksten
som den er skrevet ... og så kan du style din PRE bagefter med ... som fx:

<pre style="font-family:Verdana;">
<% = rs("some_field") %>
</pre>

--
.... der søger lejlighed fremleje/leje i Københavnsområdet. Max. kr. 3500 om
måneden alt inklusive.

- Jesper Stocholm - http://stocholm.dk